سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

میدان آزمون بارز – آشنایی با اولین میدان آزمون ایران

5/5 - (6 امتیاز)

میدان آزمون بارز

میدان آزمون بارز اولین میدان آزمون خودرو است که در زمینی به وسعت 240 هکتار در شمال شرقی استان کرمان قرار دارد

طراحی و الگو برداری اولیه این میدان توسط مشاوره با متخصصین میدان آزمون کنتی درام شرکت continental با هدف اجرای تمام آزمون های عملکردی تایر آغاز شد.اما پس از مدتی قراردادی چند جانبه با شرکت اسپانیایی، کار طراحی و ساخت میدان وارد فاز جدیدی شد.

قابلیت اجرای تمام آزمون های عملکردی تایر و IDIADA خودرو طبق استانداردهای روز جهان در دستور کار قرار گرفت.شرکت بارز در نظر دارد تا با اجرای مراحل کاملی از آزمون های تخصصی تایر و خودرو گام بلندی در جهت ارتقا کیفیت محصولات تولید داخل بردارد و وابستگی علمی و فنی کشور را کاهش دهد.

طراحی، ساخت و تجهیز میدان در بخش های: مسیر آزمون، تجهیزات اندازه گیری، کارگاه ها و آزمایشگاه های فنی، آموزش نیروی انسانی در دو فاز اجرایی دیده شده و تمهیدات لازم برای توسعه با توجه به نیازهای روز صنعت در نظر گرفته شده است.

امروزه با زیاد شدن نام های تجاری معتبر در زمینه تولید تایر و ایجاد تنوع باعث شده تا مشتریان در جست و جوی بهترین انتخاب با توجه به دو فاکتور کیفیت و قیمت باشند.

استاندارد بین المللی که R117 ECE در جهت تعیین کیفیت تایر تدوین دیده است باعث شده تا تایرسازان توجه بیشتری به 3 اصل نویز تایر(صدا)، چنگ زنی تایر در سطح خیس و مقاومت غلطشی تایر داشته باشند.

پس از تعیین این درجه بندی ها بر چسب مشخصات کیفی برای تایر صادر شده که نشانگر کیفیت تایر می باشد.

دلایل فوق سبب می شود تا گروه صنعتی بارز در صدد فراهم کردن شرایط لازم برای استقرار بین المللی R117 ECE باشد.

هم اکنون این آزمون در مسیرهای ترمزگیری میدان آزمون بارز قابل اندازه گیری است که تنها مسیر ترمزگیری مطابق استانداردهای بین المللی در داخل کشور است.

 

منبع 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید