سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

مرسدس S-Class منصوری با رنگ طلای کالاهاری

5/5 - (1 امتیاز)

چند روز پیش، منصوری نسخه بسیار شگفت‌انگیز خود از مدل پورشه 911 توربو اس را معرفی کرد. این آفرینش به نام P9LM EVO 900 شناخته می‌شود و یکی از خودروهای بیش‌ازحد و جنجالی است که این تیونر تاکنون تولید کرده است. اما این بار، این مدل مرسدس-بنز S-Class از منصوری کاملاً متفاوت است.

این مرسدس-بنز S580 شگفت‌انگیز، تزئینی با رنگ ویژه‌ای از برند آلمانی به نام “طلای کالاهاری” دارد.

شرکت منصوری مرسدس-بنز S580 شگفت‌انگیز خود را با تغییرات جزئی و ملایم و در رنگ طلای کالاهاری رونمایی کرد.

منصوری، ملایم‌تر از همیشه

در حالی که P9LM EVO 900 آفرینشی بسیار دیوانه‌وار است و تمرکز اصلی آن بر روی عملکرد و توانایی‌های جالب توجه بسیار است، طرح جدید منصوری بر روی مرسدس-بنز S-Class شکلی بسیار ملايم تر دارد. تغییرات در این مدل تا حد بسیار بالایی ملایم است. به گونه‌ای که اگر لوگوهای شرکت منصوری وجود را نبینیم، به‌راحتی می‌توان به اشتباه گمان کرد که این خودرو مدل جدیدی است که توسط شرکت AMG معرفی می‌گردد.

بدنه‌ی خیره‌کننده

با نگاه کردن به این مدل S580 چشم بیننده به‌سرعت متوجه رنگ آن می‌شود. این رنگ از بخش تولید دستی مرسدس-بنز می‌آید و با نام “طلای کالاهاری” شناخته می‌شود. این رنگ در کارخانه دارای یک پوشش فلزی است، اما در این مدل S-Class، دارای یک پوشش مات است. این پوشش باعث می‌شود ما باور داشته باشیم که یک لایه‌ی شفاف روی بدنه‌ی خودرو وجود دارد. به هر ترتیب، شکی نیست که این رنگ بسیار جذاب است و به خودروی بسیار لوکسی مانند مرسدس-بنز S-Class می‌آید.

شرکت منصوری مرسدس-بنز S580 شگفت‌انگیز خود را با تغییرات جزئی و ملایم و در رنگ طلای کالاهاری رونمایی کرد.

ظرافت و جزئیات

منصوری تغییراتی در قسمت جلویی خودرو نیز ایجاد کرده است. این تغییرات شامل نصب قطعات فیبر کربنی برای رویه‌ی کشنده‌های هوای ورودی و نصب یک میله جدید با اجزاء آیرودینامیکی در لبه‌های خارجی خودرو است. همچنین، یک جلوپنجره جدید با پوشش سیاه نیز نصب شده است. المان‌های فیبر کربنی در هر دو طرف مدل S-Class ادامه می‌یابد و المان‌های تیز در پنل‌های جلویی و یک جفت اسپویلر تحتانی در لبه‌های کناری وجود دارد. همچنین، مجموعه‌ای از ربنگ‌های سیاه لاک‌شده با قطر ۲۲ اینچ نیز نصب شده‌اند. این قطعات فیبر کربنی بر روی آینه‌های بغل خودرو نیز نصب شده است.

پشت مرسدس همچنین تغییراتی داشته است، اما به‌نحوی بیش‌ازحد شیک و تزئینی نیست. در واقع، تغییرات شامل یک اسپویلر فیبر کربنی جدید، یک دیفیوزر فیبر کربنی، اگزوزهای جدید و لوگوهای منصوری هستند.

شرکت منصوری مرسدس-بنز S580 شگفت‌انگیز خود را با تغییرات جزئی و ملایم و در رنگ طلای کالاهاری رونمایی کرد.

منصوری

منصوری (به انگلیسی: Mansory) شرکت خودروسازی لوکس آلمانی-سوئیسی مستقر در آلمان است، که در زمینه تیونینگ و سفارشی‌سازی خودرو فعالیت می‌نماید. شرکت منصوری در سال ۱۹۸۹ توسط یک مهاجر ایرانی‌تبار، بنام کوروش منصوری تأسیس شد.

این شرکت که در سال‌های نخست در زمینه ارائه خدمات مهندسی و تأمین قطعات مختلف خودرو، برای شرکت‌های مطرح تیونیگ فعالیت می‌کرد، در اواسط دهه ۱۹۹۰ با هدف توسعه فعالیت‌هایش، به شهر مونیخ، آلمان نقل مکان کرد و تمرکز خود را بر تیونینگ و توسعه مدل‌های خاصی از خودروهای شرکت‌های رولز-رویس، بنتلی، استون مارتین و فراری معطوف نمود.

شرکت منصوری در سال ۲۰۰۱، نخستین کارخانه تولیدی خود را، راه‌اندازی کرد، که در پی آن به‌طور مستقل، اقدام به تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز تیونینگ خودروهای سفارشی خود نمود. این شرکت هم‌اکنون دارای ۲ کارخانه تولیدی در کشورهای آلمان و سوئیس می‌باشد و دفاتر بین‌المللی آن، در شهرهای اوساکا، سئول، لس آنجلس، ابوظبی و سنگاپور مستقر می‌باشند.

برخی از شرکت‌هایی که منصوری تاکنون با آن‌ها مشارکت داشته، عبارتند از: استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس بنز، فراری، آئودی، رنجرور، پورشه، مازراتی، رولز-رویس موتور کارز و بنتلی.

شرکت منصوری هم‌اکنون در حوزه‌هایی چون طراحی داخلی هواپیماهای تجاری و کشتی‌های تفریحی، طراحی و تولید لوازم خانگی، تجهیزات اداری و کالاهای لوکس فعالیت می‌کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید