سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640 در چیست ؟

5/5 - (7 امتیاز)

p648 بارز

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640 در چیست ؟

تایر خودرو از قطعات ضروری و اثرگذار در رانندگی است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر شرایطی اعم از بارانی، جاده، داخل شهر، ایمنی سرنشینان خودرو را نیز تضمبن می کند.

لاستیک ها دارای تفاوت های زیادی در سایز،نوع عملکرد، شاخص بار، طرح آج و … هستند که هر کدام برای استفاده در خودروها با شرایط مختلف آب و هوایی ساخته شده اند.

بهتر است در هنگام خرید تایر به شرایط آب و هوایی و جاده ای که در آن تردد می کنید توجه کنید.در این مقاله از سایت تبریز تایر به بررسی دو مدل لاستیک ایرانی از برند بارز یعنی P648 و P640 می پردازیم و در آخر به این نتیجه خواهیم رسید که کدام لاستیک برای خودرو شما مناسب است. با ما همراه باشید.

در باره گروه صنعتی بارز

گروه صنعتی بارز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع تایر سواری، شاسی بلند، سنگین و نیمه سنگین است و همیشه در تلاش است محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه دهد.همچنین مقاله ای در باره میدان آزمون بارز برای شما آماده کرده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست. یکی از نمایندگی های مجاز و معتبر بارز شرکت تبریز تایر است که شما می توانید به صورت اینترنتی لاستیک خود را بررسی و خرید کنید.کارشناسان فروش تبریز تایر آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

لاستیک بارز با طرح گل P648

تایر بارز با  طرح گل P648 یک تایر چهار فصل است و به خاطر نرم بودن دیواره های جانبی آن سواری راحت و آرام و بی صدا برای شما به همراه دارد.طرح آج P648 دارای مقاومت غلطشی پایین است که باعث می شود مصرف سوخت شما کم شود.این تایر همچنین قابلیت استفاده در شرایط گل و لای را دارد و دلیل آن نیز طراحی خاص این تایر است. لاستیک P648 بارز مناسب خودروهایی مانند پراید، سمند،پرشیا،برلیانس و … است.

مشخصات فنی لاستیک P648 بارز

دارای دوام و طول عمر بالایی است

به دلیل مصرف سوخت کمتر دوستدار محیط زیست می باشد

ترمزگیری عالی و خط ترمز کوتاهی دارد

دارای بلوک های منحصر به فرد و فرمانپذیری بهتر

دارای شیارهای ریز و کوچک در وسط آج به جهت داشتن عملکرد بهتر در جاده های برفی

دارای نوارهای سراسزی جهت خروج و تخلیه آب بهتر

 

لاستیک بارز با طرح گل P640

این گل از تایر هم جزو پرفروش های برند بارز است.این تایر برای استفاده در هر چهار فصل مناسب است و عملکرد خوبی در جاده های بارانی و خشک به رانندگان می دهد.فرمانپذیری این لاستیک بسیار خوب است و باعث می شود جزو انتخاب رانندگان باشد.

مشخصات فنی لاستیک P640 بارز

در سرعت های بالا پایدار است

برای استفاده در هر چهار فصل مناسب است

عملکرد و فرمانپذیری خوبی در جاده های بارانی و خشک دارد

دارای مقاومت سایشی بالا است

 

با مطالعه مشخصات فنی هر یک از این تایر ها خواهید دانست که هر کدام از طرح آج ها دارای ویژگی های خاص خود هستند.همچنین این تایر ها داراری ویژگی مشترک طول عمر بالا، چهارفصل بودن و فرمانپذیری عالی هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید