سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

آشنایی با شرکت تراینگل

5/5 - (9 امتیاز)

شرکت لاستیک سازی تراینگل (تری انگل) در سال 1976 با نام “Shandong Tyre Factory” شروع به فعالیت کرد. و می توان گفت هم اکنون یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان لاستیک و تایر در سطح جهانی در کشور چین می باشد.

تراینگل (تری انگل) یکی از تولید کنندگان بزرگ لاستیک و تایر راهسازی، کشاورزی، صنعتی، کامیونی و باری در جهان به شمار ‌می‌آید. کیفیت خوب این برند در ایران توانسته است رضایت مشتریان و مصرف کنندگان لاستیک را جلب کند.لاستیک تراینگل  مالک برند دایموندبک تایر( شرکت لاستیک سازی دایموند بک ) نیز است.

این کارخانه با پیروی از قوانین اتحادیه اروپا در تولید محصولات زیادی با هدف کاهش مصرف سوخت، کاهش صدای تایر(نویز تایر) و و کاهش مسافت ترمزگیری در شرایط بارانی (Wet Grip) از پیشگامان این صنعت در کشور چین می باشد.

تراینگل

 

کیفیت لاستیک تراینگل

شرکت تریانگل سالهاست که می کوشد تا محصولات خود را با بهترین کیفیت روانه بازار کند. برند چینی ترانگل تایر های خود را به سراسر جهان صادر میکند و می توان گفت نامش در بین برند های مطرح دنیا دیده می شود.

بسیاری از مردم تریانگل را لاستیکی با قیمت مقرون به صرفه وبهترین لاستیک چینی می شناسند.از مزیت های لاستیک تریانگل به فرمانپذیری،راحتی و ایمنی آن نیز می توان اشاره کرد.

این برند ( تری انگل) لاستیک های متنوعی از خانواده لاستیک های سواری، شاسی بلند، سنگین و نیمه سنگین و غیره، تولید می کند.

خرید لاستیک تراینگل

همانطوری که در بالا ذکر شد تراینگل تولیدات خود را به سراسر جهان عرضه می کند. در ایران نیز لاستیک های تراینگل توسط نمایندگی مجاز این شرکت، نیکران لاستیک وارد کشور می شود که با قیمت مناسب و همچنین عملکرد عالی به همراه ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

تبریز تایر لیقوان هم به عنوان یکی از نمایندگی های این شرکت به صورت آنلاین لاستیک تراینگل را عرضه می کند.

از تولیدات تریانگل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لاستیک لیفتراک

  • لاستیک لودر

  • لاستیک دامپتراک

  • لاستیک ادوات معدنی فوق سنگین

  • لاستیک سیمی لودری ( رادیال )

  • لاستیک ریچ استاکر

  • لاستیک جرثقیل

  • لاستیک کامیون، تریلی، کِشنده، خودرو های باری سنگین

  • لاستیک اتوبوس، مینی بوس، ون و کامیونت ایسوزو و خودرو های باری سبک

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید