سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

معرفی + سایز استاندارد لاستیک خودروی دیگنیتی گروه بهمن

5/5 - (1 امتیاز)

معرفی

خودروی کراس‌اوور دیگنیتی محصول گروه بهمن و نام اصلی آن در چین، دانگ فنگ ix5 است. این خودرو در دسته کراس‌اوورهای سایز متوسط رده‌بندی می‌شود.

دیگنیتی برخلاف رقیب خود چری تیگو ۷، یک خودروی کراس‌اوور اسپرت است. ما چری تیگو ۷ را به عنوان یک خودروی کراس‌اوور لوکس چینی می‌شناسیم. این دو ویژگی با توجه به طراحی بیرونی و داخلی و مقایسه آن‌ها، به‌خوبی قابل تشخیص است.

این خودروی بیش از ۱/۵ تنی، نیروی مورد نیاز خود را از پیشرانه چهار سیلندر ۱/۵ لیتری می‌گیرد. دیگنیتی با توجه به بهره‌گیری از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت ۱۴۸ اسب بخاری در محدوده ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و خروجی گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متری در محدوده ۱۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. با توجه به جعبه دنده اتوماتیک CVT، پیشرانه توربوشارژر دیگنیتی می‌تواند مصرف سوخت ۱۰/۴ لیتری در شهر، مصرف سوخت ۵/۴ لیتری خارج از شهر و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت ۷/۵ لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری داشته باشد. هرچند این میزان سوخت مصرفی در شرایط کاملاً استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده‌های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

لاستیک استاندارد دیگنیتی

استاندارد لاستیک دیگنیتی در سایز ۲۳۵/۵۵R۱۸ در برندهای ایرانی و خارجی تولید و روانه بازار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید