سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

معرفی تایر P Zero AS Plus 3 توسط پیرلی در رویداد Las Vegas Ride-and-Drive

5/5 - (1 امتیاز)

“هر روز سعی می‌کنیم به چیزی جدید فکر کنیم. چیزی که با آن بتوانیم به مشتریان، نمایندگان و مصرف کنندگانمان چیزی متفاوت نسبت به آنچه که به آن عادت دارند، ارائه دهیم.” این‌ها جملات کلودیو زاناردو، مدیرعامل منطقه آمریکای شمالی پیرلی در حاشیه معرفی تایر P Zero AS Plus 3 توسط پیرلی است.

پیرلی برای معرفی تایر P Zero AS Plus 3 خود، رویدادی تحت عنوان Ride-And-Drive در Las Vegas Motor Speedway برگزار کرد.

پیرلی برای معرفی تایر P Zero AS Plus 3 خود، رویدادی تحت عنوان Ride-And-Drive در Las Vegas Motor Speedway برگزار کرد. هم‌زمان با برخاستن صدای موتورهای پشرفته در این رویداد، تایرهای جدید UHP همه فصل پیرلی در مسیرهای مختلف تست شدند. همچنین ویژگی‌ها و عملکرد بالای آنها را مورد بررسی قرار گرفت.

ویژگی‌های کلیدی P Zero AS Plus 3

لاستیک‌های P Zero AS Plus 3 پیرلی در این رویداد، توانایی مقابله با چالش‌های مختلف را از جمله حرکت در سرعت‌های بالای ۱۰۰ مایل در ساعت در Speedway تا مانور در پیچ‌و‌خم‌های تنگ در یک مسیر خیابانی از خود نشان دادند.

ایان کوک، رئیس تکنولوژی شرکت پیرلی گفت: «هدف اصلی در طراحی P Zero AS Plus 3، حفظ عملکرد یک‌نواخت لاستیک در طول عمر آن بود. برای این کار، شیارهای لاستیک شامل فریم‌های سه‌بعدی با قرقره‌های عمیق روی آن قرار می‌گیرند. این فریم‌ها باعث حفظ عملکرد لاستیک در فرآیند سایش آن می‌شود. همچنین، این لاستیک حدود ۹۹ درصد از کارایی خود را حتی با گذشتن نیمی از عمر شیارها، حفظ می‌کند.

کوک اضافه کرد: «پلیمرهای مایعی که در P Zero AS Plus 3 استفاده شده، این امکان را فراهم می‌کند که لاستیک در دمای پایین و شرایط مرطوب نیز عملکرد مؤثر خود را داشته باشد.» این لاستیک با بهبود بخشیدن ترمز در شرایط مرطوب ۱۰ درصد و حتی در آب‌و‌هوای برفی نیز ۲۰ درصد فاصله توقف را کاهش داده است.

بر اساس گفته کوک، پیرلی در نسل جدید این تایرها، بر روی سازگاری و ایمنی نیز تمرکز خاصی دارد. وی خاطرنشان کرد: «از طریق مدل‌سازی کامپیوتری و شبیه‌سازی، پیرلی در حال ارتقای الگوی پهنه لاستیک و بالأخص اصطکاک آن با جاده است.

“این بهینه‌سازی باعث بهبود دفع انرژی پهنه لاستیک در طول حرکت آن روی سطح می‌شود.” کوک اضافه کرد: “از طریق این فرآیند، ما پهنه بهینه‌شده‌ای را به دست می‌آوریم که منجر به سایش همگن و کارآمد‌تر پهنه لاستیک می‌شود. همچنین، با وجود حفظ عملکرد لاستیک در طول عمر آن، سایش بهینه‌شده، باعث کاهش سطح آسیب‌های محیطی می‌شود.”

پیرلی برای معرفی تایر P Zero AS Plus 3 خود، رویدادی تحت عنوان Ride-And-Drive در Las Vegas Motor Speedway برگزار کرد.

طبق اعلام پیرلی، P Zero AS Plus 3 با ۵۰،۰۰۰ مایل گارانتی، امکان انتخاب از بین ۳۱ سایز، میزان مقاومت کم برای مصرف کمتر سوخت و صدای کمتر برای راحتی بیشتر، دستاوردی ارزشمند برای این شرکت است.

خاص‌پسندها؛ جامعه‌ی هدف پیرلی

آندره اوستهویزن، رئیس دپارتمان بازاریابی پیرلی اعلام کرد: در طراحی تایر نسل بعدی همه‌فصل UHP، پیرلی به دنبال تولید تایری بود که نیازها و خواسته‌های رانندگان خودروهای لوکس را به عنوان گروه هدف برای پیرلی، برآورده کند. این شرکت تایرهای برندهای مشهوری مانند مک‌لارن، پورشه، مازراتی و غیره را تأمین می‌کند. اما در عین حال بر روی برندهای پریمیوم مانند مرسدس بنز، بی‌ام‌و و جگوار نیز تمرکز دارد.

وی اظهار داشت: “تایرهای پیرلی برای افرادی با سلیقه‌ی خاص هستند که می‌دانند چه چیزی از محصول می‌خواهند و در خرید قطعات خودرو دقت بیشتری به خرج می‌دهند.” او با اشاره به طراحی و عملکرد P Zero AS Plus 3، گفت: “جایگاه ما کجا قرار دارد؟ استراتژی ما این است که در بخش خودروهای لوکس و ویژه رهبر بی‌منازع باشیم، اما با ایجاد محدوده‌ی تأثیرمان بر روی برندهای مختلف خودرو، همچنان برای آن‌ها نیز مفید باشیم.”

همچنین کلودیو زاناردو، مدیرعامل پیرلی در منطقه‌ی آمریکای شمالی ضمن تکرار پیام خود، عنوان کرد: «تمرکز پیرلی بر روی اهداف شرکت در طراحی تایرهای مناسب برای هر منظور و استفاده‌ای با استفاده از ایده‌ها و فناوری‌های نوین است. تایر P Zero AS Plus 3 روی سه عنصر کاری ما در پیرلی تمرکز دارد: عشق، محصول و مردم. ما می‌خواهیم محصولاتی برای مصرف‌کننده‌های آمریکایی توسعه دهیم که با تمام دنیا متفاوت باشد.»

همچنین کلودیو زاناردو، مدیرعامل پیرلی در منطقه‌ی آمریکای شمالی ضمن تکرار پیام خود، عنوان کرد: «تمرکز پیرلی بر روی اهداف شرکت در طراحی تایرهای مناسب برای هر منظور و استفاده‌ای با استفاده از ایده‌ها و فناوری‌های نوین است.»

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید