سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

معرفی رنو کپچر و لاستیک مناسب آن

5/5 - (6 امتیاز)

درباره ی خودرو رنو کپچر بیشتر بدانیم

در سال 2013 بازار خودروهای کراس اور(شاسی بلند کوچک) داغ شد و خودرو سازان متوجه شدند به این سبک از خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور علاقه مند هستند و از آن استقبال می کنند.

شرکت رنو هم از این فرصت استفاده کرده و رنو کپچر را که یک کراس اور با قیمت مناسب است را طراحی و تولید کرد.

رنو کپچر
رنو کپچر

نسخه اولیه این خودرو بر اساس پلتفرم B اولین بار در نمایشگاه ژنو 2013 به نمایش در آمد و در آپریل 2013 در فرانسه روانه بازار شد.

طرح اولیه این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2011 به نمایش در آمده بود.

رنو کپچر دارای عملکرد مناسبی است و سطح تجهیزات استانداردی دارد از این رو می توان گفت یک انتخاب عالی برای رانندگان است.

رنو کپچر در سرعت های متفاوت عملکرد خوبی دارد و می توان گفت بهترین کراس اور شهری است این خودرو در ایران هم مورد توجه فراوان قرار گرقت.در این مطلب به بررسی بیشتر لاستیک رنو کپچر خواهیم پرداخت.

مشخصات لاستیک رنو کپچر

هر خودرویی از سایز لاستیک منحصر به فرد خود بهره می برد و باید توجه کرد که حتما از همان سایز لاستیک استفاده کرد . برای این که سایز لاستیک خودرو خود را بدانید بهتر است به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید. همچنین می توانید از متخصصان تبریز تایر سوال کنید تا بهترین انتخاب را برای لاستیک خود داشته باشید.

سایز فابریک لاستیک رنو کپچر 205/55R17 است که می توان از سایز های جایگزین 215/55R17 و 225/50R17 نیز استفاده کرد.

خرید لاستیک رنو کپچر

بهتر است همیشه قبل از خرید تایر اطلاعات کافی از برند تایر، سایز لاستیک خودرو خود و فروشگاهی که خدمات مناسب به شما ارائه میدهد را داشته باشید.

خریداران لاستیک می توانند برندهای موجود در سایت تبریز تایر را مشاهده کرده آن ها را مقایسه و خرید کنند.کارشناسان فروش تبریز تایر هم آماده پاسخگویی به سوالات خریداران محترم هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید