سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

خرید تایر کوئیک – راهنمای انتخاب سایز برای کوئیک

4.9/5 - (13 امتیاز)

راهنمایی برای انتخاب سایز تایر کوئیک

سایپا 212 نام خودرویی است که توسط شرکت خودروسازی سایپا تولید شد و بعد ها نام آن به کوئیک تغییر یافت.

این خودرو در اواخر سال 1395 رونمایی شد. مشخصات فنی این خودرو  شامل موتور M۱۵  که همانند تیبا و ساینا بوده و دارای حجم موتور۵ /۱ لیتری و قدرت ۸۷ اسب بخاری است که در حقیقت موتور ارتقاء یافته ی خودرو پراید است.موتور کوئیک منطبق با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ اروپا است.

این خودرو از نظر ظاهری شباهت زیادی به ساینا دارد با این تفاوت که کمی در سپر جلو و گلگیر تغییر ایجاد گردیده است.داشبورد خودرو هم مانند خودرو ساینا دو رنگ است.

تایر کوئیک

بهترین لاستیک برای کوییک

معنی بهترین لاستیک برای هر کسی متفاوت است.شاید عده ای برند لاستیک را بهترین بدانند و عده ای قیمت و عملکرد آن را بهترین بدانند. باید گفت قیمت مناسب، عملکرد خوب، برند و … همه این ها در مجموع نشان از یک لاستیک خوب می باشد.

خودرو کوئیک در تیپ های SE ، ST ، SE-A در بازار ایران به فروش می رسد.شما می توانید لاستیک کوئیک SE فابریک را با سایز استانداردی ۱۸۵/۶۵R۱۴ تهیه نمایید و البته تایرهای پهن تر را که  ، با سایزهای ۱۹۵/۶۰R۱۴ و ۲۰۵/۶۰R۱۴ نیز برای آن خریداری کنید.

قیمت تایر کوئیک

بعد از سایز لاستیک نکات دیگری که باید به آن توجه کنید ، برند لاستیک و نوع عملکرد آن است. بعد از آن نیز می توانید به قیمت لاستیک توجه کنید. برندهای زیادی هستند که ارائه دهنده سایزهای مناسب برای این خودرو می باشند. بطور مثال:لاستیک بارز مناسب برای کوییک را می توانید در طرح گل های مختلف و در سایز استاندارد با قیمت دولتی از وب سایت تبریز تایر تهیه نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید