سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

جشن تولد ۷۰ سالگی کوروت توسط لگو!

5/5 - (1 امتیاز)

لگو با ست جدید ۱۲۱۰ قطعه‌ای، سال‌روز ۷۰ سالگی کوروت را با شماره پلاک قدیمی‌ترین کوروت بازار، جشن می‌گیرد. این ست که توسط لگو به قیمت ۱۵۰ دلار در ماه آگوست عرضه خواهد شد، از طراحی کوروت سال ۱۹۶۱ الهام می‌گیرد.

لگو با ست جدید ۱۲۱۰ قطعه‌ای، سال‌روز ۷۰ سالگی کوروت را با شماره پلاک قدیمی‌ترین کوروت بازار، جشن می‌گیرد.

از لگو به کوروت!

طراحان لگو در این ست، از طرح اصلی کوروت C1 استفاده نکرده‌‌اند اما در عوض طرح خود را بر اساس آن انتخاب کرده‌اند.

نتیجه این است که خودروی لگویی دارای چهار چراغ جلو، لاستیک های سفید و دودی و سپرهای کروم می‌باشد. طراحی دو رنگ خودروی اسپرت نمادین کوروت نیز در این ست، خودنمایی می‌کند.

لگو با ست جدید ۱۲۱۰ قطعه‌ای، سال‌روز ۷۰ سالگی کوروت را با شماره پلاک قدیمی‌ترین کوروت بازار، جشن می‌گیرد.

جزئیات منحصر به فرد لِگو

طبق ادعای لگو، این مدل به صورت کوپه یا کانورتیبل قابل ساخت است. و همچنین دارای کاپوت جلو و صندوق عقب بازشو، موتور طراحی شده با جزئیات و پره‌های رادیاتور با قابلیت چرخش است. این کوروت علاوه بر این‌ها، پلاک، با فرمان با قابلیت عملکرد واقعی، شیفتر، آینه دید عقب و رادیو نیز دارد.

این مجموعه از ۱۲۱۰ قطعه تشکیل می‌شود و طول آن بیش از ۱۲.۵ اینچ (۳۲ سانتی‌متر)، ارتفاع آن ۴ اینچ (۱۰ سانتی‌متر) و عرض آن ۵.۵ اینچ (۱۴ سانتی‌متر) است. این ست در تاریخ ۱ آگوست به مشتریان VIP لگو ارائه خواهد شد و سپس در تاریخ ۴ آگوست برای عموم مردم در فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های لگو در دسترس خواهد بود.

لگو با ست جدید ۱۲۱۰ قطعه‌ای، سال‌روز ۷۰ سالگی کوروت را با شماره پلاک قدیمی‌ترین کوروت بازار، جشن می‌گیرد.

لگو و خودروسازان

شرکت لگو یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی‌های سازنده و خلاقانه در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۳۲ توسط آقای کریستین بایر که اصالتاً دانمارکی بود، تأسیس شد. این شرکت با توجه به طراحی‌های خلاقانه و کیفیت بالای محصولاتش، جایگاه ویژه‌ای در بازار اسباب‌بازی‌های جهانی پیدا کرده است.

در سال‌های اخیر، شرکت لگو با برخی از بزرگترین خودروسازان جهان، برای عرضه‌ی مجموعه‌ای از ماشین‌های الهامی از محصولات لگو به بازار، همکاری می‌کند. این همکاری‌ها شامل محصولاتی مانند خودروهای تزئینی با طراحی لگو، مدل‌های الهامی از سری بازی‌های لگو مانند سری Speed Champions و ماشین‌های الهامی از فیلم‌های محبوبی مانند فیلم Star Wars است. این همکاری‌ها در نتیجه به ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی جذاب منجر شده است که برای علاقه‌مندان به اسباب بازی‌های خودرویی و فیلم‌های علمی-تخیلی جذابیت بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید