سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

صدای تایر – چالش ها و راه و روش های تایر سازان

5/5 - (7 امتیاز)

همانطوری که می دانید یکی از عوامل ایجاد صدا در خودرو، لاستیک‌ها می باشند.این روزها با ورود خودروهای برقی به بازار تایرسازان هم بیشتر به فکر کاهش صدای تماس لاستیک های خود با سطح جاده هستند. از این رو بسیاری از تولیدکنندگان لاستیک تصمیم گرفته اند برای کاهش صدای تایر از فوم استفاده کنند.

صدای تایر

 افزودن فوم به تایر

هر کدام از تولیدکنندگان تایر، روش‌های خاص خود را در تولید محصولاتشان دارند و سعی می‌کنند میزان صدا را کاهش دهند، اما تقریبا همه آن‌ها به روشی یکسانی عمل می‌کنند.آنها از فوم در لایه‌های لاستیک برای کاهش صدای استفاده می کنند.

با دستیابی شرکت های تولید کننده لاستیک به این تکنولوژی و استفاده از آن مشکل صدای لاستیک به خوبی برطرف شد و لاستیک‌ها در حرکت صدای بسیار کمی ایجاد می کنند. تولید کنندگان برای شناسایی تایر های بی صدا از لوگو ی خاصی بر روی دیواره لاستیک استفاده می کنند که ممکن است در بین تولیدکنندگان لاستیک این لوگو متفاوت باشد.

اگر خودرویی که میخرید از همان ابتدا لاستیک های بی صدا و یا کم صدا داشته باشد متوجه خواهید شد که صدای داخل اتاق خودرو نیز کم می شود

با پیشرفت این تکنولوژی تولیدکنندگان تغییراتی در ضخامت، جنس و کیفیت فوم‌ها ایجاد می کنند تا لاستیک‌های جدیدتر میزان تولید صدای کمتری نسبت به تولیدات قبلی داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید