سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

چرا باید از کاور لاستیک استفاده کنیم؟

5/5 - (5 امتیاز)

کاور تایر

اگر شما ماشین آفرودی، مثل جیپ یا وانت دارید که تایر زاپاس آن بیرون از ماشین قرار گرفته است ، توصیه می کنیم با یک کاور لاستیک روی آن را بپوشانید زیرا این کار طول عمر تایر شما را بالا می برد.

دلیل این امر این است که اگر یک تایر استفاده شده باشد ، انعطاف پذیر شده در نتیجه مثل پوست پستانداران سالم و نرم باقی می ماند ، اما اگر هیچوقت از تایر خود استفاده نکنید و آن را در معرض آفتاب قرار دهید بر روی آنها ترک هایی ایجاد خواهد شد حتی اگر یک کیلومتر هم حرکت نکرده باشند.

پرتوهای فرابنفش خورشید باعث ترک خوردن تایر می شود و آن را مثل پوست خزندگان زبر و خشن می کند. مثل پوست کوروکودیل ، تایرهای ترک خورده فقط سخت نمی شوند بلکه خطرناک هم هستند. البته، همه تایرها برای مدتی در آفتاب قرار می گیرند اما آنها از قبل مهندسی شده اند. بنابراین وقتی از تایرهای خود استفاده می کنید انعطاف پذیری آنها را بالا می برید اما تایری که استفاده نشود به این انعطاف پذیری نخواهد رسید.
در ایده آل ترین حالت، تایرها نباید برای مدت طولانی در سرما و آفتاب قرار بگیرند، اما اگر شما غالباً رانندگی نمی کنید و یا اگر خودرو خود را برای ماه ها در پارک می گذارید و از آن استفاده نمی کنید، یک کاور می تواند به طولانی بودن عمر تایر کمک کند. هرچند کاور ها اغلب زیبا به نظر نمی رسند، پس مقداری وقت بگذارید و در بازار جستجو کنید تا یک کاور لاستیک جذاب پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید