سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

معرفی شرکت کنتیننتال

5/5 - (5 امتیاز)

کنتیننتال

کنتیننتال بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان است که معمولا در زبان ساده و عامیانه به عنوان Conti شناخته می شود.

شرکت کنتیننتال در سال 1871 تاسیس شده است و در زمینه سیستم های ترمز، قطعات برقی داخلی،ایمنی خودرو، لاستیک و سایر قطعات خودرو و حمل و نقل تخصص دارد.

این شرکت به مدت 150 سال محصولات مبتکرانه، ایمن و پایدار برای مشتریان خود توسعه داده است و قصد توقف آن را ندارد.

در سال 2007 کنتیننتال شرکت وی دی او را خریداری کرد که از زیر مجموعه شرکت زیمنس بود و کلیه فعالیت های بخش خودرو سازی و تولید قطعات خودرویی زیمنس را بر عهده داشت.

در سال 2008 این شرکت یا شرکت وی دی او ادغام شد که پس از این ادغام نیمی از میزان ارزش بازار خود را از دست داد و تا مرز ورشکستگی پیش رفت ولی شرکت شفلر بمنظور جلوگیری از ورشکستگی کونتیننتال اقدام به خرید بخش اعظمی از سهام این شرکت نمود.

شرکت کنتیننتال در سال 2009 یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت ارنست اند یانگ را آغاز نمود.

در تاریخ 6 سپتامبر 2012 کنتیننتال پس از حدود 2 سال غیبت بار دیگر به فهرست 30 شرکت برتر عضو شاخص دکس بازگشت و در حال حاضر شفلر مالک 49.9 درصد از سهام کونتیننتال است.

دفتر مرکزی کونتیننتال در هانوفر، نیدرزاکسن است.این شرکت یکس از تولید کنندگان بزرگ تایر در جهان است که لاستیک خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه را با برند کنتیننتال در سراسر جهان می فروشد.

این شرکت تامین کننده لاستیک فابریک شرکت های بزرگی مانند، فولکس واگن، دایملر، بهارات بنز، ولوو، فورد، کامیون باری، BMW، هوندا، تویوتا، رنو، پورشه است.

شرکت کنتیننتال لاستیک هایی ایمن، با عملکرد بالا و مناسب برای خودروهای سواری، وسایل نقلیه تجاری و دوچرخه تولید می کند.لاستیک های کنتیننتال دارای عملکرد عالی در شرایط آب و هوایی و جاده ای مختلف هستند که به دلیل استفاده از متریال مرغوب دارای طول عمر بالایی نیز هستند. شما می توانید با خرید لاستیک کنتیننتال سواری راحت و نرم و ایمن را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید