سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.
33333

خرید لاستیک MVM 315 – راهنمای انتخاب سایز لاستیک ام وی ام 315

4.1/5 - (25 امتیاز)

ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ یک ماشین کامپکت کوچک ساخته‌شده توسط کارخانهٔ چری اتومبیل چین است. این خودرو را برای اولین بار شرکت مدیران خودرو در سال 1391 مونتاژ و روانه بازار ایران کرد. موتور این خودرو یک موتور ۱۶ سوپاپ ۱۵۰۰ سی سی با ۱۰۷ اسب بخار قدرت و مصرف سوخت ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.با ادامه مطلب خرید لاستیک ام وی ام 315 با فرمونت همراه ما باشید.

به گفته شرکت مدیران خودرو ام وی ام ۳۱۵ (MVM 315) در جاده‌های پر پیچ و خم،چسبندگی و کشش خوبی دارد و هدایت‌پذیری آن در پیچ‌ها به خوبی صورت انجام می پذیرد ؛ این خودرو همچنین، موفق به دریافت چهار ستاره‌ی ایمنی از مجموع ۵ ستاره‌ی ایمنی در تست‌های تصادف موسسه‌ی چینی C-NCAP شده است.

سایز لاستیک ام وی ام 315

لاستیک خودرو یکی از اجزای حساس آن به شمار می آید.سایز مناسب لاستیک عملکرد خودرو شما را بسیار بهبود می بخشد به طوری که شاهد مصرف سوخت کمتر، فرمان پذیری بهتر و … خواهید بود و احساس رانندگی ایمن را به شما خواهد داد.برای فهمیدن سایز مناسب لاستیک خودرو خود می توانید به دفترچه راهنمای خودرو خود مراجعه کنید.در قسمت جست و جوی سایت هم می توانید سایز مناسب خودرو خود را پیدا کنید.همچنین کارشناسان فروش تبریز تایر آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد سایز لاستیک خودرو شما هستند.

سایز مناسب لاستیک ام وی ام 315، 185/60R15 می باشد. همچنین شما میتوانید از سایز جایگزین 195/60R15 نیز استفاده کنید.

قیمت لاستیک MVM315

قیمت لاستیک ام وی ام 315  براساس شاخص هایی مانند : برند لاستیک ، سایز ، طرح گل و غیره ، متفاوت است.

در ایران شرکت های تولید کننده داخلی: بارز ، ایران تایر ، کویر تایر ، یزد تایر و گلدستون تایرهای خود را با نرخ های دولتی ومناسب عرضه می کنند ،که ممکن است لاستیک ام وی ام در قیمت های متفاوتی و بالاتر نیز در بازار آزاد عرضه گردد. همچنین شما می توانید لاستیک خود را ازبرند های خارجی کومهو، رودستون، چائویانگ، زتوم و … انتخاب کنید.

منبع

تبریز تایر لیقوان با بیش از نیم قرن تجربه در ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز، امکان فروش لاستیک ام وی ام 315 را به صورت آنلاین فراهم کرده که می توانید از طریق این لینک خرید خود را از سایت انجام دهید و همچنین می توانید قبل ار خرید، موجودی کالا را از فرم تماس با ما استعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید