سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

خرید لاستیک پژو 206 – راهنمای انتخاب سایز لاستیک پژو 206

4.7/5 - (6 امتیاز)

پژو ۲۰۶ (به انگلیسیPeugeot 206) خودروی سواری تولید شرکت پژو فرانسه است  که با ۶ تیپ تولید و عرضه شده‌است. تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد.

ایران نیز در سال ۱۳۸۰  با شرکت ایران خودرو شروع به تولید ۲۰۶ کرد . این خودرو  مانند کشورهای دیگر، در ایران هم به محبوبیت رسید و به یکی از خودروهای پرفروش تبدیل شد.

لاستیک پژو 206 به علت سایز آن بسیار راحت در دسترس است و شما می توانید به صورت آنلاین آن را از فروشگاه اینترنتی تبریز تایر تهیه کنید.

لاستیک 206

سایز لاستیک پژو 206

لاستیک یکی از اجزای مهم خودرو بشمار می آید.در صورت انتخاب اشتباه سایز لاستیک شاهد کاهش عملکزد خودرو، افزایش مصرف سوخت، کاهش ایمنی و … خواهید بود.بهتر است برای دانستن سایز لاستیک خودرو خود به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.همچنین متخصصان فروش تبریز تایر آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه لاستیک هستند.

سایز استاندارد لاستیک پژو 206 185/65R14 می باشد.سایز استاندارد لاستیک باعث عملکرد بهینه خودرو می شود.

همچنین شما می توانید از سایز های پهن تری مثل: سایز 195/60R14 و سایز 205/60R16  بر روی این خودرو در تیپ های مختلف استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی تبریز تایر لاستیک 206 را از برند های ایرانی بارز، کویر تایر، گلدستون، یزد تایر با نرخ مصوب دولتی  و از برند های خارجی: کومهو، فاریستون، تراینگل، آچیلس، چائویانگ عرضه می نماید.همچنین می توانید قیمت و مشخصات لاستیک پژو 206 را با هم مقایسه کنید تا انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید