سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

خرید لاستیک دنا – راهنمای انتخاب سایز لاستیک دنا

4.6/5 - (23 امتیاز)

دنا یکی دیگر از محصولات شرکت ایران خودرو است که قرار بود جایگزین خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند و سمند سورن شود  اما پس از عرضه دنا این اتفاق رخ نداد و خودرو دنا به عنوان محصولی مستقل در کنار این خودروها تولید شد.هرچند ما در اینجا بیشتر به معرفی لاستیک دنا می پردازیم ولی بهتر است اطلاعات مختصری از خودرو دنا نیز داشته باشید.

لاستیک دنا

خودرو دنا شامل مدل ال‌ایکس با موتورهای ای‌اف ۷ بنزینی و پایه گازسوز.

ای‌ال‌ایکس با موتورای‌اف۷توربو شارژ که هم اکنون تولید موتورEF۷ توربو شارژرمنتفی شده و موتور XUM جایگزین آن شده.

خودرو دنا جا دار است و از لحاظ کیفیت می تواند با رقیبان هم رده خود مانند خودرو برلیانس H۳۳۰ و خودروجک j۵ رقابت کند.همچنین خودرو دنا پلاس با تغییراتی در ظاهر خود از جمله تغییر در نورهای جلو و عقب توانسته است از نسخه های قبلی پرفروش تر باشد.

سایز لاستیک دنا

لاستیک جزو تجهیزات اساسی هر خودرویی است که می تواند راحتی در هنگام رانندگی را به شما به ارمغان بیاورد. برای فهمیدن سایز لاستیک دنا می توانید به دفترچه راهنمای خودرو خود مراجعه کنید.همچنین در این مقاله ای در مورد پیدا کردن سایز تایر برای شما آماده کرده ایم.

سایز استاندارد لاستیک دنا 185/65R15 می باشد که به صورت فابریک هنگام خرید خودرو روی آن نصب شده.اما در صورت تمایل می توانید از سایز پهن 195/60R15 و 205/60R15 استفاده کنید.

برای خرید لاستیک دنا پس از اطمینان از سایز لاستیک می توانید به سایت تبریز تایر مراجعه کنید و لاستیک دولتی دنا را از برند های ایرانی موجود : بارز،یزد تایر،کویر تایر، گلدستون انتخاب کنید.لاستیک خارجی دنا را نیز میتوانید از بین برند های مطرح : کومهو، هانکوک، آچیلس،فارود، رودستون،زتوم، هابیلد و … انتخاب کنید.فروشگاه تبریز تایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با مقایسه ده ها مدل از لاستیک ها انتخاب راحت و دقیق تری از لاستیک خود داشته باشید و از تجربه خرید خود با دقت بالا لذت ببرید.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید