سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.
blog-header

خرید لاستیک تیبا – راهنمای انتخاب سایز لاستیک تیبا

4.6/5 - (34 امتیاز)

تیبا در ایران یکی دیگر از خودروهای پرفروش بعد از پراید می باشد.تیبا در سال 1388 در سایپا کاشان با اسم مینیاتور رونمایی شد ولی بعد ها نام این خودرو را تیبا نهادند.سایپا در طراحی تیبا ، تا حد زیادی از مشاوران و طراحان ایتالیایی، آلمانی و کره‌ای کمک گرفته است. در طراحی این خودرو، استفاده از قطعات پراید، کیا ریو و تندر۹۰ مشهود است. با ادامه مطلب خرید لاستیک تیبا همراه ما باشید.

هزینه طراحی خودرو تیبا ۱۲۰ میلیون دلار بود که استفاده از قطعات و طراحی‌های مشترک، باعث کاهش هزینه تمام شده طراحی آن شده‌است.خودرو تیبا در زمان رونمایی برای دهک‌های میانی و پایین جامعه و با قیمت زیر ۱۰ میلیون رونمایی شده بود اما در پایان با افزایش قیمت دیگر از دسترس دهک‌های پایین هم خارج شد.

سایز لاستیک تیبا

برای خرید لاستیک تیبا باید ابتدا به نوع خودرو خود و سپس به سایز آن که براساس سه مشخصه اصلی مانند: پهنای تایر ، فاق و قطر رینگ توجه کنید.

در صورتی که سایز لاستیک خود را نمی دانید می توانید علاوه بر مشاهده دیواره تایر نصب شده بر روی خودرو به دفترچه راهنمای خودرو خود نیز مراجعه کنید و سایز استاندارد لاستیک خود اطمینان حاصل کنید همچنین با فرم جست و جو سایت می توانید لاستیک خود را به راحتی پیدا کنید.

 لاستیک استاندارد و فابریک تیبا سایز ۱۷۵/۷۰/۱۳ می باشد که در مدل هایی با رینگ فولادی و نیز در مدل هایی که با رینگ آلیاژی با سایز ۱۸۵/۶۰/۱۴ به بازار عرضه می گردد و امکان انتخاب و جایگزینی سایز های پهن تر نیز برای شما وجود دارد به طور مثال در مورد رینگ سایز ۱۳ اینچ امکان جایگزینی با سایزهای ۱۸۵/۷۰/۱۳ و ۱۸۵/۶۵/۱۳ و حتی ۲۰۵/۶۰/۱۳ هم وجود دارد.

قیمت لاستیک تیبا

قیمت لاستیک براساس مولفه هایی مانند : برند ، عملکرد ، سایز ، طرح گل و غیره ، متغیر و متفاوت می باشد.  در ایران شرکت های تولید کننده داخلی: بارز ، ایران تایر ، کویر تایر ، یزد تایر و گلدستون تایرهای خود را با نرخ های دولتی ومناسب عرضه می کنند ،که ممکن است لاستیک تیبا در قیمت های متفاوتی و بالاتر نیز در بازار آزاد عرضه گردد.شما می توانید لاستیک خود را با قیمت مصوب از سایت تبریز تایر خیرد کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید