سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.
tire-help-image-header

راهنمای خرید تایر ایرانی با بهترین و درجه یک‌ترین کیفیت ممکن

5/5 - (1 امتیاز)
  • شما برای تایر اتومبیل خود به چه فاکتورهایی توجه می‌کنید؟
  • آیا خرید تایر ایرانی بهتر است یا تایر خارجی؟
  • برای خرید بهترین تایر ایرانی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به هنگام خرید تایر خودرو دچار مشکل و استرس شده و قادر به تصمیم‌گیری نیستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید و به نکات مهمی که در این زمینه برای شما عزیزان ارائه می‌دهیم نهایت دقت را داشته باشید تا قادر به خرید بهترین تایر ایرانی بوده و همواره با ایمنی کامل رانندگی کنید.

 

ضرورت خرید تایر مناسب و باکیفیت

قبل از اینکه برایتان بگوییم به‌منظور خرید تایر ایرانی باید به چه نکات و مسائلی دقت داشته باشید، لازم می‌دانیم که درباره ضرورت توجه به کیفیت تایر بگوییم.

توجه داشته باشید که با انتخاب تایر ایرانی مناسب شما وضعیت رانندگی خود را بهبود بخشیده و می‌توانید کاهش سوخت داشته و از طرفی ایمنی رانندگی خود را نیز تا میزان زیادی افزایش بدهید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که با نهایت دقت برای خرید تایر ایرانی اقدام کنید. در ادامه خواهیم گفت که به چه فاکتورها و موارد مهمی باید دقت داشته باشید.

نکات مهم برای خرید تایر ایرانی

چنانچه انتخاب شما برای خرید تایر، خرید تایر ایرانی است توصیه می‌کنیم که به فاکتورها و موارد زیر جهت خرید بهترین محصول دقت داشته باشید. این موارد مهم عبارت‌اند از:

توجه به ساختار تایر ایرانی

تایر نیز مانند سایر لوازم خودرو از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است و هر یک از این قسمت‌ها وظیفه خاصی داشته و منجر به عملکرد تایر می‌شوند. در نتیجه بهتر است که تک‌تک این اجزا و قسمت‌ها را شناخته و به ساختار لایه‌ای و درونی خودرو دقت داشته باشید. این قسمت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

1.آج لاستیک‌ها

آج تایرهای ترکیبی معمولاً از چندین لاستیک طبیعی و مصنوعی به روش اکستروژن تولید می‌شوند و دارای الگوهایی برای ایجاد جهت اصطکاک هستند و باید حتماً در زمان خرید تایر ایرانی به آج‌ها توجه داشت.

2.دیواره جانبی تایر

مهم‌ترین قسمت تایر در واقع دیواره‌های جانبی است که حفظ استحکام جانبی را عهده‌دار است و باید سلامت آن به هنگام خرید بررسی شود.

3.لایه‌های تسمه لاستیک

تسمه به لایه‌های رشته‌ای از فولاد گفته می‌شود که درست در زیر آج تایر واقع شده است و موظف به تقویت استحکام تایرها در برابر پنچری است. جالب است بدانید که برخی از تایرها دارای لایه‌های اضافی پلی‌استر هستند که موجب افزایش استحکام بیشتر تایر ایرانی می‌شوند.

توجه به آج تایر و سایر موارد برای خرید تایر ایرانی

 

4.بدنه تایرهای ایرانی

بدنه تایر به‌گونه‌ای است که از چندین لایه درهم‌تنیده شده تشکیل شده است و معمولاً این قسمت از نخ‌های پلی‌استر ساخته و تولید شده‌اند و درهم‌تنیده‌اند. اکثر تایرهای خودرو به‌صورت دو لایه هستند. این در صورتی است که تایرهای هواپیما دارای ۳۰ لایه هستند.

5.طوقه تایر

طوقه به حلقه‌ای گفته می‌شود که از چند رشته فولاد مستحکم تشکیل شده و وظیفه آن موقعیت دهی و هم مرکز کردن تایر و رینگ است و نیروهای وارده از رینگ به لاستیک را کنترل می‌کند.

حال که با مهم‌ترین اجزای تایر ایرانی آشنا شده‌اید لازم می‌دانیم که بگوییم برای خرید تایر ایرانی باید تک‌تک اجزای نامبرده را بررسی کرده و بهترین تایر ایرانی را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه برایتان به معرفی بهترین تایر ایرانی خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

خرید بهترین و باکیفیت‌ترین تایر ایرانی از تبریز تایر

 

معرفی بهترین تایر برای خرید تایر ایرانی‌

خوشبختانه امروزه تایر و لاستیک‌های ایرانی متفاوتی در بازار موجود بوده و ‌عرضه می‌شوند. کلیه تایر ایرانی که در تبریز تایر لیقوان عرضه می‌شوند، مناسب و دارای کیفیت درجه یک بوده و برای خودروهای متنوع نیز تایر ارائه می‌دهند. موارد زیر چندین مورد از بهترین تایر ایرانی قابل‌عرضه هستند. این تایرها عبارت‌اند از:

تایر بارز

لاستیک بارز

به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که تایر بارز جزء محبوب‌ترین برند تایر ایرانی است که طرفداران ویژه‌ای داشته و همواره بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است. این شرکت برای اکثر اتومبیل‌ها تایر ارائه می‌دهد و مهم‌ترین ویژگی این قبیل از تایرها برای خرید تایر ایرانی طول عمر بسیار مناسب، تولید بر اساس تکنولوژی مدرن روز و کیفیت قابل‌قبول و رضایت‌بخش تایرها است.

 

یزد تایر

لاستیک یزد تایر

یکی از معتبرترین شرکت‌های ایرانی تایر یزد تایر است و اکثر ایرانیان تمایل به استفاده از لاستیک‌های یزد تایر دارند و این خود گواه بر کیفیت و مرغوبیت تایر ایرانی است. این کمپانی در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای خودروهای متنوع تایر تولید می‌کند و از ویژگی‌های یزد تایر برای خرید تایر ایرانی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • کیفیت مطلوب تایر
  • رعایت اصول استاندارد و ارگونومیک در ساخت تایر
  • طول عمر و دوام تایر
  • تولید پیشرفته و متناسب با تکنولوژی‌های بروز و مطرح

برند کویر تایر

لاستیک کویر تایر

از دیگر تایرهای ایرانی محبوب میان ایرانیان محصولات کمپانی کویر تایر هستند که نزدیک به ۲۰ سال سابقه تولید تایر ایرانی دارند. موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید تایر ایرانی از برند کویر تایر محسوب می‌شوند. این موارد عبارت‌اند:

  • کیفیت درجه یک
  • تولید شده متناسب با بروزترین تکنولوژی مدرن دنیا
  • رعایت استانداردهای تولید
  • قیمت مناسب
  • تولید لاستیک‌هایی با مقاومت بالا و طول عمر زیاد
  • استفاده از متریال با کیفیت در تولید تایر

 

لازم به ذکر است که تایرهای متنوع دیگری نیز در تبریز تایر لیقوان قابل‌ارائه هستند و مشتریان می‌توانند برای خرید این قبیل از تایرها به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت نیز اقدام نمایند. از جمله بهترین تایرهای قابل‌ارائه می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • تایر کومهو کره
  • تایرهای suv کویر
  • تایرهای راه‌سازی و معدنی
  • تایرهای باری و اتوبوسی
  • تایرهای کشاورزی
  • و تایر مناسب خودروهای پرطرفدار

جمع‌بندی و سخن پایانی

از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم در انتخاب تایر برای خرید تایر ایرانی مصمم شده باشید. ما در این مقاله برایتان گفتیم که هنگام خرید تایر ایرانی به چه فاکتورها و مواردی باید دقت کنید، همچنین تعدادی از بهترین تایرهای ایرانی را برایتان معرفی کردیم، حال با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید