سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

خرید لاستیک MVM 110 – راهنمای انتخاب سایز لاستیک ام وی ام 110

5/5 - (5 امتیاز)

mvm 110 یک خودروی کوچک شهری چهاردر است که با دو نوع موتور سه سیلندر و چهار سیلندر عرضه می‌شد، اما هم‌اکنون فقط با موتور چهارسیلندر عرضه می‌گردد. این خودرو یک کپی از دوو ماتیز کره ای است اما تجهیزات رفاهی این خودرو از دوو ماتیز (مشابه ساخت کُرهٔ آن) بیشتر است. شیشهٔ هر چهار در برقی بوده و پس از قفل شدن درها به‌طور خودکار بالا می‌رود. با راهنمای خرید لاستیک mvm110 همراه ما باشید.

لاستیک mvm110
لاستیک mvm110

 

mvm110  با دو جعبه‌دندهٔ دستی و خودکار عرضه شده است. چهار سیلندر اتومات دارای سیستم AMT بوده و تقریباً نیمه‌هوشمند عمل می‌کند و درعین‌حال قابلیت دستی شدن را هم دارد.

سایز لاستیک mvm110

با انتخاب سایز لاستیک مناسب عملکرد خودرو شما بهبود پیدا میکند.برای فهمیدن سایز لاستیک مناسب خودرو خود می توانید به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید. سایز استاندراد لاستیک ام وی ام 110 ، 155/65R 13 است. برای جایگزین کردن سایز لاستیک خودرو خود می توانید از سایز 165/65R13 نیز استفاده کنید.

خرید لاستیک mvm 110

در حال حاضر تایر ام وی ام 110 توسط شرکت های داخلی، بارز، کویرتایر، یزد تایر و … تولید میشود که شما می توانید با قیمت  دولتی از سایت تبریز تایر آن را خرید کنید.همچنین می توانید از برند های خارجی، کومهو،آچیلس، دبل استار،فاررود و … لاستیک خود را با توجه به بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید.

همچنین کارشناسان فرمونت (تبریز تایر) آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید لاستیک هستند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید