سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.
difference-P648 - P660

تفاوت لاستیک بارز P648 با P660 در چیست ؟

4.9/5 - (21 امتیاز)

درباره تفاوت لاستیک های بارز P648 با P660 بیشتر بدانیم

 

همانطوری که همیشه ذکر کرده ایم لاستیک خودرو شما نقش اساسی در تامین ایمنی سرنشینان و عملکرد و فرمانپذیری خودرو دارد.

با انتخاب یک برند لاستیک مطمعن و همینطور سایز و گل مناسب لاستیک خودروخود رانندگی دلپذیرتری خواهید داشت.در این مطلب ما به معرفی برند بارز که یکی از برند های منخب کشور است خواهیم پرداخت همچنین به برسی دو لاستیک پرفروش بارز یعنی P648  و P660 می پردازیم و تفاوت های آنها را برسی خواهیم کرد.

درباره برند بارز :

برند بارز یکی از برندهای مطرح تولید لاستیک در ایران است که سالهاست در زمینه تولید انواع لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک باری و اتوبوسی و … فعالیت می کند.  شرکت بارز  به جهت کیفیت عالی محصولات و طول عمر بالای آنها عنوان پرفروش ترین را از آن خود کرده است.شرکت بارز محصولات خود را با نرخ مصوب دولتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که شما می توانید به صورت آنلاین از سایت تبریز تایر خرید کنید.

لاستیک بارز گل P648

لاستیک بارز P648 جزو لاستیک های چهار فصل بوده که نرمی و منعطف بودن دیواره های جانبی آن که باعث سواری راحت و بی صدا خودرو می شود ،این طرح گل به عنوان یکی از پرفروش ترین طرح گل های بارز شناخته می شود. لاستیک P648 علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی که در بالا ذکر شد ، دارای مقاومت غلتشی پایین می باشد که منجر به کاهش مصرف سوخت شده و آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند. این لاستیک همچنین قابلیت استفاده در گل و لای را داردو به دلیل طرح آج منحصر بفردی که دارد ، آنها را به راحتی از بین شیارهای تایر خارج می کند.این لاستیک مناسب برای خودروهایی همچون: پراید، پژو 206 ، سمند ، پژو پرشیا (پارس)، برلیانس و … است.

مشخصات فنی لاستیک P648 بارز

  • دارای دوام و طول عمر بالا
  • دوستدار محیط زیست به جهت مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت
  • دارای ترمزگیری عالی و مسافت خط ترمز کوتاه
  • مقاوم در برابر هیدروپلنینگ و لغزش در جاده های بارانی و برفی
  • دارای بلوک های منحصربفرد برای فرمانپذیری بهتر
  • دارای شیارهای ریز و کوچک در وسط آج به جهت داشتن عملکرد بهتر در جاده های برفی
  • دارای نوارهای سراسری جهت خروج و تخلیه بهتر آب

لاستیک بارز گل P660

این طرح گل(آج) لاستیک بارز نیز یکی از پرفروش ترین مدل های برند بارز است که برای سایزهای گوناگونی همچون رینگ های 13 ، 14 و 15 تولید و روانه بازار می گردد. این گل لاستیک بارز هم دارای دیواره های جانبی نرم و منعطف می باشد که به داشتن سواری راحت و نرم کمک می کند و از انتقال ارتعاشات جاده به داخل خودرو جلوگیری می کند. دوستدار محیط زیست بودن یکی از ویژگی های برتر لاستیک بارز گل P660  است که این امر به دلیل مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت این لاستیک می باشد.

لاستیک P660 چهار فصل بوده و مناسب برای استفاده در جاده های خشک و خیس می باشد. شاخص سرعت این نوع لاستیک H است که به معنی داشتن حداکثر سرعت تا 210 کیلومتر بر ساعت است که مناسب خودروهای سواری ، سدان ، کوپه ، شاسی بلند و کراس اوور می باشد.

مشخصات فنی لاستیک P660 بارز

  • دوستدار محیط زیست به جهت مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت
  • مقاوم در برابر هیدروپلنینگ و لغزش در جاده های بارانی و برفی
  • سواری راحت و نرم
  • جلوگیری از انتقال سر و صدای جاده به داخل کابین خودرو به جهت داشتن دیواره های نرم
  • فرمانپذیری عالی لاستیک در جاده های خشک و بارانی
  • دارای طول عمر و دوام بالا
  • بدون تیوپ
  • دارای طراحی زیبا و منحصربفرد

تفاوت لاستیک بارز P648 و P660

در اصل می توان گفت این دو تایر تنها از نظر طراحی گل (آج) با یکدیگر تفاوت دارند. با خواندن ویژگی هایی که در بالا بیان کردیم، می توان مشاهده کرد که عملکرد هر دو تایر چه گل P648 و چه گل P660 یکی بوده و هر دو چهار فصل و دارای دوام و طول عمر بالا و همچنین سواری نرم و راحت می باشند. لاستیک P648 و لاستیک P660 را می توانید در سایزهای متنوع از وب سایت تبریز تایر با نرخ مصوب دولتی خریداری نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال و مشکلی در خرید تایر می توانید با کارشناسان پشتیبانی سایت تبریز تایر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید