سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

خرید تایر مزدا 3 – راهنمای انتخاب سایز لاستیک مزدا 3

5/5 - (4 امتیاز)

خرید تایر مزدا 3

خودرو مزدا ۳ که به مزدا آکسلا در ژاپن معروف است، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید شده است. خودرو مزدا ۳ در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک مدل ۲۰۰۴ معرفی شد و جایگزین مدا ۳۲۳ گردید. نسل اول آن با نام Mazdaspeed۳ در آمریکای شمالی ، Axela در ژاپن و Mazda ۳ MPS در اروپا به بازار عرضه شد.

تایر مزدا 3

 

نسل دوم مزدا ۳ برای مدل ۲۰۰۹ در اواخر سال ۲۰۰۸ رونمایی شد که مدل سدان آن در نمایشگاه خودروی لس آنجلس و مدل هاچ بک آن در نمایشگاه اتومبیل بولونیا به نمایش درآمد. در سال ۲۰۱۲ ، مزدا شروع به ارائه مزدا ۳ با فناوری جدید Skyactiv خود کرد که دارای بدنه ای محکم تر ، گیربکس ۶ سرعته بود و نسل سوم در اواسط سال ۲۰۱۳ به عنوان مدل ۲۰۱۴ معرفی شد. نسل چهارم مزدا ۳ برای مدل ۲۰۱۹ در نوامبر ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو لس آنجلس و اولین نمایش ASEAN در نمایشگاه خودرو سنگاپور رونمایی شد. برای مدل ۲۰۱۹ نیز مزدا ۳ مجهز به فناوری جدید Skyactiv شد که در آن از جدیدترین موتورهای Skyactiv-X ، Skyactiv-G و Skyactiv-D ، که هرکدام از آنها کنترل کننده سرعت هستند را فراهم می کند . مزدا ۳ در حال حاضر به صورت استاندارد با موتور ۲.۵ لیتری که قبلاً اختیاری بود ، عرضه می شود و همچنین چهار چرخ محرک را به گزینه ای در دسترس تبدیل کرده است. مزدا ۳ با فروش بیش از ۶ میلیون دستگاه ، در ژانویه ۲۰۱۹ پرفروش ترین خودروی مزدا شد.

 

خرید لاستیک فابریک مزدا ۳

دانستن سایز لاستیک خودرو اولین قدمی است که باید در خرید لاستیک جدید بدانید.برای دانستن سایز لاستیک خودرو خود میتوانید به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که هر خودرو دارای سایز فابریک و سایز پهن می باشد که ما همیشه پیشنهاد می کنیم از لاستیک فابریک استفاده کنید.

تایر استاندارد مزدا 3 ۲۰۵/۵۵R۱۶ می باشد که می توان از سایز۲۱۵/۵۰R۱۷ به عنوان سایز پهن نیز استفاده کرد.

شما می توانید به صورت اینترنتی تایر مزدا 3 خود را مقایسه کرده و خرید کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید