سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

آشنایی با شرکت بارز

5/5 - (3 امتیاز)

شرکت بارز به عنوان اولین کارخانه تایر سازی کشور فعالیت خود را از سال 1363 آغاز کرده است.

پس از طراحی و ساخت شرکت بارز اولین قرارداد انتقال دانش خود را با شرکت لاستیک دنا(بریجستون ایران سابق) به امضا رسانید.

شرکت بارز رفته رفته اقدام به جذب تکنولوژی TRI روسیه و مارانگونی ایتالیا برای تولید تایرهای سواری رادیال نمود.این گروه همچنین با قراردادی 10 ساله اقدام به اخذ و پیاده شازی تکنولوژی کنتیننتال آلمان برای تولید تایرهای رادیال نموده و تمامی محصولات گروه صنعتی بارز با تکنولوژی کنتیننتال آلمان طراحی و روانه بازار شدند.

بارز

تاریخچه بارز :

گروه صنعتی بارز (با نام قبلی صنایع لاستیک کرمان) در فروردین 1372 افتتاح و نام تجاری بارز را برای خود برگزید.اولین فعالیت تجاری بارز در سال 1373 با ظرفیت اولیه سالانه 25 هزار تن انواع تایر، تیوب، نوار وسایل نقلیه سبک و سنگین کشاورزی بود.

سهم بارز در تولید محصولات کشاورزی نیز به مرور زمان افزایش یافت، تا جایی که پس از 5 سال از مرز 50 هزار حلقه در سال نیز عبور کرد.

در حال حاظر بارز با تولید بیش از 100 هزار حلقه انواع تایرهای کشاورزی حدود 70% از سهم بازار کشاورزی ایران را در اختیار دارد.

شرکت بارز با تولیدکنندگان تجهیزات کشاورزی مانند تراکتورسازی تبریز نیز همکاری تنگاتنگ دارد و قصد دارد نیاز این شرکت را در تامین انواع تایرهای کشاورزی به صورت بلند مدت برآورده سازد.

همکاری استراتژیک با خودرو سازان کشور، مانند ایران خودرو و سایپا از جمله اقدامات بارز بود که در همین راستا گروه صنعتی بارز اقدام به احداث 2 کارخانه تولید تایرهای رادیال سواری با ظرفیت 5 میلیون حلقه در سال نمود که هم اکنون سهم قابل توجهی در تامین نیاز این دو خودروساز در ایران دارد.

هدف بعدی این گروه صنعتی افزایش ظرفیت تولید تایرهای رادیال سواری به 10 میلیون حلقه در سال می باشد که با تاسیس کارخانه بارز کردستان در سال 1392 و اجرای پروژ های توسعه ظرفیت، این گروه شروع به حرکت به سمت این هدف نموده است.

شرکت بارز با انعقاد قرارداد بلند مدت همکاری فنی با کنتیننتال آلمان چهارمین شرکت بزرگ تایرسازی جهان تصمیم گرفت برای اولین بار در ایران نسبت به تولید و عرضه تایرهای رادیال باری و اتوبوسی تمام سیمی اقدام نماید.

ایم گروه از سال 1391 خط تولید تایرهای راه سازی خود را افتتاح نموده و در حال حاظر بزرگترین تایرساز ایرانی در این حوزه است.

گروه صنعتی بارز با تاکید بر تولید انواع تایر به ویژه تایرهای رادیال سیمی به عنوان فعالیت محوری و اصلی تلاش نموده است در زنجیره ارزش ساز خود نیز فعال باشد.

در این زمینه می توان به احداث یک واحد تولیدسیم طوقه و یک واحد روکش تایر در سیرجان و تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری و دو شرکت بازرگانی(سامان بارز) سیرجان و خدمات حمل و نقل(بارز ترابر) اشاره کرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید