سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

آشنایی با آدمک میشلن به نام بی بندوم

5/5 - (4 امتیاز)

آدمک معروف میشلن به نام بی بندوم از سال 1898 به یک چهره شناخته شده و محبوب از برند میشلن تبدیل شده است.نام بی بندوم در کتاب سبز میشلن که مربوط به راهنمای جاده ای می باشد نیز آمده است.

بی بندوم ظاهری شبیه به یک مومیایی دارد و در پوسترهای تبلیغاتی او همیشه یک لیوان در دست دارد که روی آن عبارت (اکنون زمان نوشیدن است) نوشته شده بود و داخل آن پر است از شیشه های شکسته که به گفته این شرکت این عمل نشانه دوام و مقاومت تایرها در برابر پنچری است.

بی بندوم هم مانند انسان ها مراحل مختلفی از زندگی را سپری کرده است.او در روزهای اول زندگی خود به شکل های مختلفی مانند یک گلادیاتور،بوکسر،رقصنده در بازار ایتالیا و با یک شخصی که مدام نوشیدنی می نوشد و سیگار می کشید شناخته می شد.

بی بندوم در سال 1920 تغییرات اساسی می کند. نوشیدنی و سیگار را ترک کرده و شروع به ورزش می کند.

رنگ او سفید است و به این دلیل که تایر ها تا سال 1912 به رتگ سفید، خاکستری، و یا بژ روشن و نیمه شفاف بودند.بعد ها به دلیل اضافه کردن نگهدارنده و تقویت کننده به تایر، به رنگ سیاه تغییر پیدا کردند.

او اهل گفت و گو نیست و فقط یک بار در دسامبر سال 1898 در یک نمایشگاه در پاریس صحبت کرد. آندره میشـلن برای غرفه خود یک کمدین استخدام کرد که با پوشیدن لباس بی بندوم به مردم خوش آمد گویی می کرد و با شوخ طبعی خود توجه مردم به خود را جلب کرد.

از اوایل سال 2000 آژانس تبلیغاتی میشلن تصمیم گرفت گه دیگر بی بندوم گفت و گو نکند. به گفته مدیر آژانس تبلیغاتی : سکوت او یک انتخاب هنرمندانه است.

بی بندوم یک شخصیت رسانه ای است. میشلن اعلام کرد در سال 1907 یک مجله مسافرتی یک ستون برای نوشتن درباره او در نظر گرفته است.

ظاهر او بسیار دوست داشتنی است به طوریکه سبک مبلمان او نیز مد شده است.برای اولین بار آییلین گری یک صندلی راحتی به نام بی بندوم در سال 1900 ساخت و این طراحی همچنان به عنوان یکی از متفاوت ترین طرح های بی بندوم در قرن 20 شناخته می شود

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید