سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

شرایط و ضوابط

• تبریزتایر بر آن است با تکیه بر اصل سازمانی خود و چشم انداز تعیین شده بهترین و ایمن ترین خدمات در حوزه فروش و نصب تایر را به مشتریان خود ارائه دهد.
از اینکه ما را در این چارچوب یاری می کنید، سپاسگزاریم.
• هدف از ایجاد سایت تبریزتایر کمک به انتخاب بهترین لاستیک برای هر نوع وسیله نقلیه اعم از شخصی و عمومی و حتی ماشین آلات صنعتی ، فروش آنلاین انواع برند های مختلف تایر داخلی و خارجی و ارائه خدمات نصب است.
• تبریزتایر به منظور بهبود روند عملکرد خود اقدام بهبروزرسانی سایت خواهد نمود ، لذا با ما همراه باشید تا از این تغییرات و به روز رسانی ها باخبر باشید و به استحضار می رساند که مسئولیت آگاهی از این تغییرات بر عهده کاربران محترم سایت است.
• واحد خدمات پس از فروش تبریزتایر مسئول رسیدگی به شکایات مشتریان است. لذا در صورت بروز هرگونه اشکال مراتب را از طریق درج درخواست در فرم مندرج در بخش تماس با ما پیگیری کنید.
• تبریزتایر تابع قوانین حاکم بر کشور می باشد.

• عکس های استفاده شده در سایت همگی از وب سایت برند های تولید کننده دریافت شده و به صورت شماتیک برای درک بهتر مخاطب در دسترس قرار گرفته است ، بدیهی است که در سایز های مختلف هر تایر تفاوت هایی در عکس های نمایش‌ داده شده وجود داشته باشد ، که در صورت نیاز شما می توانید قبل از ثبت سفارش از ما درخواست نمایید تا عکس واقعی محصول را برای شما ارسال‌ نمایند .

شرکت تبریز تایر لیقوان(سهامی خاص) بمنظور تسهیل فروش تایر به مصرف کنندگان نهایی و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان ارجمند، فروش آنلاین خود را آغاز نموده است.

شما می‌توانید تایر مورد نیازتان را در وب سایت تبریز تایر خرید نموده و نزدیک ترین مرکز خدمات جهت نصب تایر روی خودرو را انتخاب نمائید.

قبل از اقدام به خرید حتما موارد زیر را مطالعه کنید:

  1. در حال حاضر فروش آنلاین تایر به مصرف کنندگان نهایی با ارائه خدمات نصب صرفا در شهر تبریز انجام می‌پذیرد.
  2. این سایت جهت فروش محصولات به مصرف کنندگان نهایی می باشد و هر مشتری میتواند در طول یکسال یکبار و حداکثر  4  حلقه تایر برای خودروی خود خریداری نماید.
  3. محصولات خریداری شده فقط با مراجعه شخص خریدار و با ارائه اصل و کپی کارت ملی خریدار روی خودرو نصب می شود لذا در تکمیل اطلاعات دقت فرمایید، نام و نام خانوادگی و کدملی ثبت شده به هیچ عنوان قابل ویرایش نمی باشد، مسئولیت کلیه اطلاعات وارد شده در سایت به عهده خریدار است.
  4. جعل کارت ملی پیگرد قانونی دارد و خریدهای صورت گرفته با مدارک جعلی لغو و وجه پرداختی تا تکمیل مراحل حقوقی مسترد نخواهد شد.
  5. شماره 04135519945 تنها شماره ای است که تبریز تایر لیقوان از طریق آن با کاربران خود در ارتباط است.
  6. شرایط ابطال فروش:
    1. عدم حضور شخص مالک با کارت ملی
    2. مغایرت در کارت ملی با شماره ملی ثبت شده در سایت
    3. عدم مطابقت سایز انتخابی با خودروی شما
    4. عدم نیاز به تایر یا درخواست برای عدم نصب تایر
    5. خرید بیش از 4 حلقه در طول یکسال
    6. عدم مراجعه به مرکز انتخابی در زمان تعیین شده
  7. درصورت احراز هریک از موارد فوق، فروش عودت می شود و مبلغ پرداختی طی 30 روز کاری با طی مراحل اداری صرفا به حسابی که پرداخت با آن انجام شده بود عودت خواهد شد.
  8. خدمات نصب شامل جک زنی، در آوردن تایر کهنه، نصب تایر نو، بالانس و تنظیم باد می باشد.
  9. کلیه قیمتها برای یک حلقه می باشند.

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید