سبد خرید خالی است.
هنگام مراجعه به مرکز خدمات حتما کپی کارت ملی خود را همراه داشته باشید، هزینه نصب باید هنگام نصب به مرکز خدمات پرداخت شود.

فرمونت وب‌سایت جدید تبریز تایر لیقوان

4.3/5 - (7 امتیاز)

به اطلاع کلیه کاربران می‌رساند آدرس جدید وب‌سایت تبریز تایر لیقوان به https://farmoonet.com (فرمونت) تغییر یافته است. کاربران عزیز توجه داشته باشید که هیچگونه تغییری در مدیریت وب‌سایت رخ نداده و صرفا فقط نام وب‌سایت تبریز تایر به آدرس جدید خود یعنی فرمونت تغییر یافته است.

همچنین لازم به ذکر است به زودی تغییرات مناسبی جهت سهولت در ارائه خدمات در وب‌سایت فرمونت انجام خواهد شد.

فرمونت 

در چند سال اخیر مشاهده کردیم که رانندگان باید برای خرید لاستیک دولتی به مراکز فروش لاستیک دولتی مراجعه میکنند و با ثبت نام و ارائه ی مدارکی همچون: مدارک و سند خودرو ، مدارک مالک خودرو ، در صف های بسیار طولانی منتظر دریافت تایر می ماندند که در بعضی اوقات بعد از انتظارهای طولانی مدت ، امکان دریافت تایر برایشان ممکن نمی شد و باید روزی دیگر برای دریافت آن مراجعه می کردند. با گذشت زمان برای صرفه جویی در هزینه ها تصمیم به راه اندازی فروشگاه آنلاین گرفتیم که توانست در مدت محدودی جایگاه ویژه در بین مردم کسب کند. کاربران عزیز می توانند در هر لحظه از شبانه روز به صورت آنلاین تایر خود را از سایت فرمونت سفارش دهند.

 

خرید تایر آنلاین از سایت فرمونت

وب سایت فرمونت خرید تایر به صورت اینترنتی را برای شما میسر کرده است. خریداران محترم تایر می توانند با مراجعه به وب سایت و انتخاب سایز تایر و یا مدل خودرو تایر خود را در چند مرحله تایر مورد نظر خود را از انواع برندهای ایرانی، چینی، کره ای و … به صورت اینترنتی سفارش دهند. یکی از بزرگتریم مزایای خرید اینترنتی تایر صرفه جویی در زمان و هزینه شما است.

 

برخی ار برندهای ایرانی موجود در فرمونت

کاربران گرامی می توانند از برند های ایرانی بارز، کویر تایر، یزد تایر، گلدستون تایر مورد نظر خود را انتخاب کرده و تایر خود را به صورت اینترنتی خرید کنند.

 

برخی از برندهای خارجی موجود در فرمونت

از جمله برندهای خارجی موجود در فرمونت می توان به : تراینگل، فاررود، فایرستون، رودستون، مینروا، آچیلس، جینیو، رودکس، کنتیننتال، کومهو، چائویانگ، دانلوپ، هانکوک، زتوم و …  اشاره کرد که می توان با قیمت مناسب و گارانتی معتبر شرکتی به صورت آنلاین از وب سایت فرمونت سفارش دهید.

مزایای خرید اینترنتی تایر چیست؟

صرفه جویی در هزینه و زمان شما! اینها دو مورد از مهمترین مزایای خرید اینترنتی تایر هستند. افرادی که به دلیل مشغله کاری خود نمی توانند مراجعه حضوری به فروشگاه ها داشته باشند خرید اینترنتی یک امتیاز عالی محسوب می شود. زیرا در هر ساعت از شبانه روز می توانند خرید خود را انجام دهند یا می توانند در سایت فرمونت انواع تایرها (ایرانی و خارجی) را با هم مقایسه کرده اطلاعات کاملی از مشخصات فنی تایرها به دست بیاوند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

ورود / عضویت در تبریز تایر

برای ورود یا عضویت شماره خود را وارد کنید

لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید